Biblioteka POPULARNA I PRAKTIČNA MEDICINA
Autori publikacija su specijalisti naših referentnih zdravstvenih ustanova iza kojih stoji dugogodišnja praksa i naučno iskustvo. NJihova namera nije edukovanje bolesnika da se sami leče, već da prepoznaju simptome bolesti kako bi se na vreme obratili lekaru specijalisti. Pored lekarskih uputa, terapija i tretmana, pacijentu će uz ove knjige biti znatno lakše da shvati prirodu svoje bolesti, protumači rezultate analiza i razume proces lečenja.

Ljubiša Krstić
ČOVEK I MIKROBI
Znanje o mikrobima je neophodno kako bismo se na vreme i na pravi način zaštitili od njihovog razornog uticaja na organizam. Ovde su dati u grupama (bakterije, protozoe, helminti, virusi...) , s posebnim osvrtom na mikrobe koji su sastavni deo našeg svakodnevnog života i nalaze se u hrani, vodi, vazduhu.
Ilustrovano.  Ćirilica.  Broširano.  Broj strana: 104.  Format: 12,1 x 21,4 cm.  ISBN 86-441-0440-3

J. Jaćimović, V. Jaćimović
BOLESTI UVA, NOSA I GRLA
Bolesti uva, grla i nosa su među najčešćim oboljenjima ljudi, u svim životnim uzrastima. One zaslužuju posebnu pažnju i zbog činjenice da njihov neadekvatan tretman često ima za posledicu obolevanje drugih organa, u prvom redu pluća, srca, bubrega i mozga.
Ilustrovano.  Ćirilica.  Broširano.  Broj strana: 100.  Format: 12,1 x 21,4 cm.  ISBN 86-441-0454-3

Radoslav Svičević
STRES I BOLEST
Upoznavanje fenomena stresa, procesa stresne reakcije i posledica stresa u vidu psihičkih i telesnih oboljenja doprinosi ne samo poboljšanju zdravlja i sprečavanju nastanka bolesti, već i kvalitetnijem životu i boljem profesionalnom i socijalnom funkcionisanju. Od stresa se ne može pobeći, ali se sa njim može živeti ukoliko se kontroliše, čime se umanjuje njegov uticaj na zdravlje.
Ilustrovano.  Ćirilica.  Broširano.  Broj strana: 100.  Format: 12,1 x 21,4 cm.  ISBN 86-441-0455-1

Bratislav Magdić
BOLESTI MOZGA
Bolesti mozga, iz godine u godinu, pogađaju sve veći broj ljudi, a starosna granica se pomera ka mlađem životnom dobu. Većina ovih oboljenja je povezana sa određenim faktorima rizika koji se mogu kontrolisati i na taj način sprečiti nastanak bolesti koje su po svojoj prirodi teške i za pacijenta, a i za njegovu okolinu.
Ilustrovano.  Ćirilica.  Broširano.  Broj strana: 105.  Format: 12,1 x 21,4 cm.  ISBN 86-441-0459-4

Zoran Petrović
BOLESTI JEDNJAKA, ŽELUCA I DUODENUMA
Bolesti jednjaka, želuca i dvanaestopalačnog creva su redovan pratilac životnih navika sa kojima se živi. Pravovremena dijagnostika, adekvatna terapija i uvažavanje određenih saveta uslov su za izlečenje i uspostavljanje optimalnog ličnog, porodičnog i profesionalnog funkcionisanja. U protivnom, nastaju komplikacije koje ozbiljno ugrožavaju život.
Ilustrovano.  Ćirilica.  Broširano.  Broj strana: 90.  Format: 12,1 x 21,4 cm.  ISBN 86-441-0460-8

[Pońćetna stranica] | [Nazad na vrh stranice]